• (Android/iOS) Bus Simulator : Ultimate kodira veliko denarja

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bus Simulator : Ultimate ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bus Simulator : Ultimate IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodira veliko denarja ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Bus Simulator : Ultimate 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    brez bliskavice in brez parkirne luči

    Prosimo, izboljšajte napake. Po popolnem parkiranju avtobusa je v igri preveč hroščev, igra pravi, da parkirajte avtobus popolnoma. To je zelo problematično.

    Vedno se zruši in ga ne morem igrati, ker vedno zapusti sam, zato sem se odločil, da ga odstranim

    Prosim, popravite napake pri parkiranju, ki sem jih že tolikokrat poskusil in ni šlo

    To je neverjetna igra, kot da bi pravzaprav vi tisti, ki vozite avtobus. Ena od pritožb, ki jo imam, je, da na svoji prvi poti, ko prideš do konca, parkiraš in odložiš potnike. Pove vam, da parkirajte popolnoma, ne glede na to, kolikokrat poskusite, še vedno piše, parkirajte tukaj popolnoma.

    Zelo dolgočasna igra, če igrate dolgo časa, ker: 1. Cesta ima samo eno vrsto. Ista vrsta ceste je na voljo v Kalkuti, Srinagarju in Chennaiju. Kako je to mogoče? 2. Zemljevid ima samo eno smer. Kamor koli greš, je načrt poti enak. 3. Samo nočni način, brez dnevnih iger. 4. Samo ena vrsta vremenskih razmer. Samo dež. Brez sončne svetlobe, brez snega. 5. Ni na voljo nobene možnosti za spremembo območja voznikove konzole. 6. Če vozite iz voznikovega očesa, je zemljevid zelo majhen.

    Vse je epsko, razen dejstva, da ko prideš na cilj, mi reče, naj "parkiram popolnoma", parkiram popolnoma naravnost in potniki ne bodo šli tf, tako da je Intel ta napaka popravljena, žal, vendar ne vidim potrebe po igranju te igre več, ker je to variabilen začetek igre in ne morem več nadaljevati, zato F na igri igraj B na kvaliteti A na dizajnu

    Všeč mi je igra, dokler je niso posodobili in zamenjali kontrolnikov na nasprotno stran. Ali lahko to spremenim?

    Zakaj?! Zakaj!!!, ta igra mi je bila tako všeč! Zakaj!!!!! Dobesedno ne morem niti parkirati na prvi stopnji! Poskušal sem 4-krat, opravil sem nalogo 3-krat in opazil sem, ko sem parkiral, da je puščica nenehno izginjala in se znova pojavljala, popravi to napako pllllls! In hitro, sicer bodo ljudje, kot sem jaz, razočarani in prenehali. Vidim lahko tudi komentarje drugih ljudi o tej težavi, zato naredite nekaj, prosim

    Ok dobra je za prezivet dolgcas

    To je res lepa igra, vendar ima nekaj težav s parkiranjem, ko pridemo do cilja, tako da ko parkiramo naš avtobus, se pokaže, da je parkiranje popolno in večkrat sem ga poskušal parkirati, vendar ima nekaj težav, prosim, odpravite težavo

    Parkirni senzorji ne delujejo pravilno. Prosimo, odpravite težavo v naslednji posodobitvi. Na splošno lepa igra.

    To je neverjetna igra, vendar imam težave z igro, ko začnem pot in se igra začne, je celoten zaslon črn in ne morem storiti ničesar, razen ko zaprem aplikacijo in jo znova odprem ter nadaljujem pot, je isto kar je zelo nadležno. Prav tako mislim, da se zmogljivost/pawer in zvok avtobusa spreminjata z vsakim avtobusom. Imel sem tudi težavo, da moj cilj ni bil registriran in nisem mogel izpolniti svojih ciljev

    Zelo veliko moras placati za bus-e drugace pa je uredu.

    Ta aplikacija mi je tako zelo všeč, čudovita, včasih se pokvari, vendar je popolna igra, res mi je všeč, zato sem želel, da je cenejša za vozila, države in mesta, in tudi, ko bi prispeli v mesto, bi zaslužiti tudi 5 golds ker sam denar ni dovolj , res sem si želel državo afganistan

    To je tako moteče, da med odhodom piše, parkiraj popolnoma, čeprav moram, moram še vedno voziti vzvratno, če bi ga lahko odstranil, dal bi 5 zvezdic, prosim, odstranite, da sem čakal skoraj 2 leti....popravite ta napaka kmalu.....

    coll

    Kdor ima rad avtobuse, je fajna igrica....

    Na prvem potovanju ne morem parkirati avtobusa na parkirišču. Kako zaključiti potovanje.? Prosim če kdo poda svoje predloge...

    Problem s parkiranjem Mislim, da je družba pozabila na igro, potem ko je naredila to veliko napak

    버스 시뮬레이터 : 얼티메이트 시뮬레이션 naxd

    Všeč mi je ta igra Všeč mi je, kako lahko predvajate radio in nekaj kpop pesmi, upam, da bodo v naslednji posodobitvi imeli samo kpop radio, ki bi bil kul

    2 zvezdici, vse je v redu, vendar je napaka pri parkiranju tako moteča ... prosim, hitro odpravite to napako.

    bolje kot evro tovornjak

    Všeč mi je ta igra, vendar so vsi zemljevidi enaki, zato vas prosim, da spremenite igre Roads and jungle Roads

    Rad vozim avto zaro sen si na .....naložil simulator avtobusa. Sedaj sem vesel

    Ta igra je dobra, vendar je popolno parkiranje moteče, saj zdaj ne morete dokončati teka, saj jo je treba popraviti, preden ljudje izbrišejo igro, ker zasede prostor in sploh ne deluje pravilno

    Ne morem parkirati avtobusa v prvih ravneh je videl, da je imela igra ilke napako pri parkiranju. Torej takoj, ko odpravite napako

    Kadar koli začnem na potovanje Kaže, da vsa vozila delujejo, počakajte, da se vrnejo Ne razumem, kaj naj storim

    Dobra zanimiva poraba velikega prostora in spomin v tablici zato šteka.

    Bus Simulator : Ultimate Simulacije gdqr

    To je zelo dobro, igral bi, če bi lahko popravil igro, ena resna napaka je, ko končaš pot in ti ne dovoli parkirati. Park popolnoma na koncu je samo moten in vam ne dovoli. Če razmišljate o igranju, preprosto ne, ni smisla, ko ne morete niti končati.

    NE MOREM PARKIRATI V ZADNJEM DELU IGRE!!! ZAKAJ??? PAKIRAM LAHKO SAMO NA PRVEM IN SREDNJEM DELU BOSHET MANA UY

    odlična igra...dodajte nekaj funkcij, kot je denarna kazen za nenamerno škodo in pokažite odstotek škode...in da popravite te škode v servisnih trgovinah tako, da daste nekaj denarja (npr. igra Euro truck simulator 2) in izboljšate kakovost zvoka

    Bus Simulator : Ultimate სიმულაცია bpax

    To je bila super igra, vendar je problem v tem, da ni avtomatskega parkirišča za parkiranje avtobusa na postaji. to je super duper igra


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :