• (Android) Car Driving School : Car Games mod více všech

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Car Driving School : Car Games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Car Driving School : Car Games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod více všech ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Car Driving School : Car Games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Myslím, že je to naprosto úžasná hra a připraví mě na to, až budu starší. Opravdu si myslím, že byste si tuto hru měli pořídit.

    Grafika je tak nejhorší, že jde také tak rychle a myslím, že je to odpadní hra

    Skins for Minecraft PE Tools saq

    LOL. Tuto hru jsem nainstaloval dvakrát. Když jsem tuto hru hrál poprvé, zezadu do mě narazilo jiné auto a zaseklo. Tak jsem odinstaloval. A pak podruhé, co jsem nainstaloval, hraji tuto hru znovu a došlo k nárůstu provozu. Myslel jsem, že to bylo kvůli semaforu. Když jsem se rozhodl přejít do jiného pruhu.. víš co??? VŠECHNA AUTA JSOU ZASTAVENA!!! WTH!! NIKDY NEINSTALUJTE TUTO HRU MTFCK!!

    Toto je nejhorší hra, protože převodovka se 6 převodovkami může obsahovat pouze 5 převodů a má rychlost až 60, to je y Dal jsem jí 1 hvězdu

    Tato hra se mi velmi líbí...Protože tato hra byla členi pemgajaran untuk i memandu

    Líbí se mi to, ale auto nemá při nastartování volný režim


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :